Hoşgeldin, ziyaretçi! [ Giriş Yap

escort escort
escort escort
escort

17 Lik Çıtırı İnlettim

Erotik Hikayeler, Evli Çift Hikayeleri, Liseli Sex Hikayeleri, Mobil Sex Hikayeleri, Porno Hikayeleri 6 Ekim 2016

Kızın ilk sevgilisi olduğum için ona her şeyi yaşatmak ve her şeyi öğretmek istiyordum ancak bir türlü önden vermiyordu. Sürekli olarak anal seks yapmak bir süre sonra beni sıkmaya başladı ve gerçekten göt deliği inanılmaz genişlemişti. Ben bunu bir şekilde kandırıp kızlığını bozmak ve onu kadın yapmak istiyordum. Bir gece eve davet ettim bunu ve çok güzel bir sofra kurdum. Hayatımda bir kız için bu kadar hazırlık yaptığımı hatırlamıyorum ancak o kız için bu yapılırdı. Kurduğum sofrayı görünce zaten sana aşığım, seni seviyorum demeye başladı ve o an gecenin sonunda bana vereceğini az çok kestirebilmiştim. Yemeğimizi yedik bir de içkilerimizi içtikten sonra güzel bir duş alalım dedim. Duş alırken sakso çekmeye başladı ama benim niyetim duşta sikişmek falan değildi çünkü o gece benim istediğim olacaktı ve sarhoşluğun da verdiği etki ile bu işin daha kolay olacağını düşündüm. Kız yavaş yavaş kendinden geçiyor ve baygın bir şekilde omzumda yatıyordu. Öpmeye başladım ama kızın kalkmaya dermanı yok ve tam istediğim kıvama gelmiş diyebilirim. Yatırdım yatağa ve üzerindeki her şeyi çıkardım. Aşkım lütfen bozma bak biliyorsun diye sürekli uyarıyor ve amcığını eliyle kapatmaya çalışıyordu ancak bu gece beni kimse durduramazdı ve niyetim de yoktu. Kızın aklı sürekli bozdurmamaktaydı ama hali de yoktu. Ben yavaşça kafasını yasladım bunun amcığa ve ittirmeye başladım. Hayır falan dedi ama artık erotik hikaye oku iş işten geçmişti. 17 yaşındaki çıtır sevgilimi o gece bozmuştum ve sarhoşluktan dolayı kalkıp da itiraz edemedi. Gittim banyoya temizledim bunu ve o tazecik amcığı gece boyunca siktim. Bir ara içine boşalmak istedim ama bu kadar risk almanın da gereksiz olacağını düşündüm. Misyoner pozisyonda 3 posta falan attığımı hatırlıyorum ve zaten o daracık amcığa girince erken geldim. Karı biraz sarhoş olmasa çok daha zevkli olacaktı ama o zaman da kesin vermezdi. Sabah uyandığında dün gece ne bok yediğimizi az çok hatırlıyordu ve ağlamaya başladı. Dedim ağlama ben senin her şeyin olucam, evlenicez. Karıya böyle söyleyince buzları eridi zaten. Sabah bana güzel bir kahvaltı hazırladı. Erkeğini doyurduktan sonra bir de güzelce emzirdi ve saksodan tutun da anala kadar her şeyi yaptık tabi en zevklisi de daracık amcığında gezinmek oldu. O gece onu bozduktan sonra ilişkimiz çok daha kusursuz bir hal aldı çünkü artık her şey benim istediğim gibi oluyor ve daha da önemlisi ne istersem yapıyordu. Bozduktan sonra neredeyse her gün siktim bunu ve amcığını ben genişlettim. Karı bir süre sonra yarak hastası olmuştu ve ben de onu doyurma konusunda hiçbir şekilde sıkıntı yaşamadım.

Yorum Yaz

  • Karımı zenci adama siktirdim

    tarafından on 9 Kasım 2019 - 0 Yorumlar

    Merhaba ben Celal, işte size başımdan geçen bir olay. eksiği çok fazlası yok. sitede yer olamayacağı düşüncesiyle. birçok şeyi anlatmadım. çoğu detaylara girmedim hatta üstünkörü geçiştirdim, Bunun için herkesten özür dilerim. Çok sevdiğim çok güzel olan karım Aysel’le uzun süredir kavgalıydık Bir gün kardeşim amerikadan aradı. çalıştığı şirketin patronu, başka bir şirketle anlaşmaya çalışıyormuş o […]

  • Karı Koca ve Grup Seks Deneyimimiz

    tarafından on 7 Kasım 2019 - 0 Yorumlar

    Bundan bir ay kadar önce chat kanalının birinde gezinirken evli bir çift ile tanıştım ve Bursa’lı olduklarını üçüncü birini aradıklarını yazdılar. Ertesi gün için anlaştık ve bir cafede buluştuk. Semra 35 yaşlarında ama genç kızlara taş çıkartacak kadar güzeldi. Kocası 38 yaşında zayıf yapılı, 175 boylarında kültürlü bir erkekti. Ben Semra dedi kadın ve kocasıda […]

  • Yengem tam bir kaşar

    tarafından on 8 Kasım 2019 - 0 Yorumlar

    Adım Berk. 22 yaşında, 1.84 boyunda, sarışın, yeşil gözlü biriyim. Ankara’da özel bir Üniversite’de okuyorum. Çevrem tarafından çekici yada yakışıklı olduğum yönünde tepkiler alsam da, ben mütevazılığı koruyorum. Olayın kahramanı Sevgi yengem 24 yaşında. Ankara’nın zengin tüccarlarından olan amcam ise 40 yaşında ve ikinci evliliğini Sevgi yengem ile yaptı. Amcamlarla evlerimiz biribirine yakındır, sürekli beraber […]

  • Hemşire ile muhteşem seks itirafım

    tarafından on 8 Kasım 2019 - 0 Yorumlar

    Adım sanım önemli değil. Basımdan gecen bir olayı yazmak istedim sadece. Arada bir girip okurum hikayleri ve porno seyrederim. Zaten cağımızda pc kullnıpda okumadım seyretmedim diyen yalan soyler neyse işte coğu hikaye sallama yok kapı komsumu siktim yok karısını hemen yatırdım domalttım ne lan bu sanki cevremizdeki kadınların hepsi orospu. Hic alakası yok coğu hayal […]